Background Image
Previous Page  8 / 20 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 8 / 20 Next Page
Page Background

Prospekt informacyjny systemu GRENE ‐ wersja 2.6 

Data aktualizacji ‐ 11‐03‐2015 r. 

S t r o n a

 |

8

2.

Misja systemu franczyzowego GRENE®

Misją systemu franczyzowego

jest bycie

Liderem Innowacji

i Efektywności

w kanale dystrybucji detalicznej, jakim jest sieć sklepów rolniczo –

technicznych

. Misja ta jest realizowana poprzez:

zarządzanie kategoriami asortymentu sprzedawanego w sklepie rolniczo –

technicznym

(category management), dzięki czemu każdy ze

sklepów ma niskie koszty zarządzania magazynem i finansowania

posiadanych zapasów,

skuteczna logistyka - nasz towar zawsze dociera na czas,

marketing, reklama oraz budowa wizerunku marki

wśród klientów

indywidualnych oraz instytucjonalnych.

Dzięki tym działaniom nasza marka kojarzona jest przez Klientów z następującymi

cechami:

fachowość personelu sprzedażowego oraz odpowiedzialne doradztwo,

indywidualne podejście do każdego Klienta oraz jego problemów, realizujemy

bowiem nawet najbardziej nietypowe zamówienia,

uczciwość kupiecka,

bliskość i niemalże nieograniczona dostępność personelu naszych sklepów,

nowoczesność, łamanie stereotypów o zapóźnionym rolnictwie i przemyśle

w Polsce,

szybkość i sprawność działania w każdym obszarze funkcjonowania sklepu

rolniczo – technicznego

.

Dzięki realizacji naszej misji mówimy więc wprost: nowoczesny sklep

,

umiejscowiony w atrakcyjnej lokalizacji, dobrze zarządzany, opiekujący się swoimi

klientami pozwala zarobić więcej niż inne, do tej pory funkcjonujące na rynku

samodzielne punkty sprzedaży – zaopatrzenia rolniczego i technicznego.

3.

Cele systemu franczyzowego GRENE

zapewnienie zyskownej działalności każdego ze sklepów działającego w sieci

poprzez przekazanie i stały transfer know-how (wiedzy o prowadzeniu sklepu)