

Prospekt informacyjny systemu GRENE ‐ wersja 2.6
Data aktualizacji ‐ 11‐03‐2015 r.
S t r o n a
|
8
2.
Misja systemu franczyzowego GRENE®
Misją systemu franczyzowego
jest bycie
Liderem Innowacji
i Efektywności
w kanale dystrybucji detalicznej, jakim jest sieć sklepów rolniczo –
technicznych
. Misja ta jest realizowana poprzez:
zarządzanie kategoriami asortymentu sprzedawanego w sklepie rolniczo –
technicznym
(category management), dzięki czemu każdy ze
sklepów ma niskie koszty zarządzania magazynem i finansowania
posiadanych zapasów,
skuteczna logistyka - nasz towar zawsze dociera na czas,
marketing, reklama oraz budowa wizerunku marki
wśród klientów
indywidualnych oraz instytucjonalnych.
Dzięki tym działaniom nasza marka kojarzona jest przez Klientów z następującymi
cechami:
fachowość personelu sprzedażowego oraz odpowiedzialne doradztwo,
indywidualne podejście do każdego Klienta oraz jego problemów, realizujemy
bowiem nawet najbardziej nietypowe zamówienia,
uczciwość kupiecka,
bliskość i niemalże nieograniczona dostępność personelu naszych sklepów,
nowoczesność, łamanie stereotypów o zapóźnionym rolnictwie i przemyśle
w Polsce,
szybkość i sprawność działania w każdym obszarze funkcjonowania sklepu
rolniczo – technicznego
.
Dzięki realizacji naszej misji mówimy więc wprost: nowoczesny sklep
,
umiejscowiony w atrakcyjnej lokalizacji, dobrze zarządzany, opiekujący się swoimi
klientami pozwala zarobić więcej niż inne, do tej pory funkcjonujące na rynku
samodzielne punkty sprzedaży – zaopatrzenia rolniczego i technicznego.
3.
Cele systemu franczyzowego GRENE
zapewnienie zyskownej działalności każdego ze sklepów działającego w sieci
poprzez przekazanie i stały transfer know-how (wiedzy o prowadzeniu sklepu)