Background Image
Previous Page  6 / 20 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 6 / 20 Next Page
Page Background

Prospekt informacyjny systemu GRENE ‐ wersja 2.6 

Data aktualizacji ‐ 11‐03‐2015 r. 

S t r o n a

 |

6

w gospodarstwach domowych, za pośrednictwem następujących kanałów

dystrybucji:

sieci specjalistycznych sklepów rolniczo – technicznych, działających pod

marką

na terenie całego kraju,

sieci regionalnych przedstawicieli handlowych, obsługujących (wspierających)

zarówno sklepy własne jak i franczyzowe (obsługa dużych klientów

indywidualnych).

Podstawowa działalność związana z budową, rozwojem i zarządzaniem na terenie

całego kraju siecią specjalistycznych sklepów rolniczo – technicznych

GRENE®

(własnych i franczyzowych) podzielona jest na kilka strategicznych obszarów,

wymienionych poniżej:

analiza, pozyskiwanie i kompleksowe przygotowanie lokalizacji, wybranej pod

działalność związaną z prowadzeniem specjalistycznego sklepu rolniczo –

technicznego,

doradztwo architektoniczne i funkcjonalne, kompletne wyposażenie sklepu,

visual merchandising – indywidualny planogram przestrzeni sprzedaży oraz

ekspozycji asortymentowej,

doradztwo i zarządzanie operacyjne, związane z efektywnym

funkcjonowaniem sklepu, poprzez stosowanie zalecanych do wykonania

czynności rutynowych,

zarządzanie polityką handlową całej sieci poprzez uwzględnianie lokalnych

uwarunkowań i elastyczne dopasowywanie jej do warunków otoczenia

rynkowego,

organizacja działań marketingowych, reklamowych oraz dbałość o właściwy

wizerunek sieci specjalistycznych sklepów rolniczo – technicznych

w oparciu o działania public relations (aktywny kontakt i zarządzanie relacjami

z mediami).