Background Image
Previous Page  11 / 20 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 11 / 20 Next Page
Page Background

Prospekt informacyjny systemu GRENE ‐ wersja 2.6 

Data aktualizacji ‐ 11‐03‐2015 r. 

S t r o n a

 |

11

transferu know-how (wiedzy o prowadzeniu sklepu rolniczo – technicznego

).

Opłata Marketingowa w wysokości

1

% miesięcznie, liczona od wartości netto

miesięcznego obrotu sklepu franczyzowego – w całości przeznaczana na

podejmowane przez franczyzodawcę działania w zakresie marketingu

i reklamy całej sieci

.

6.

Dane ekonomiczne. Model funkcjonowania sklepu GRENE®

Wstępna Opłata Licencyjna dla franczyzowego sklepu rolniczo - technicznego

wynosi

20 000

złotych netto. W zamian za jej uiszczenie franczyzobiorca

otrzymuje prawo do działania pod marką

oraz zapewnienie stałego

transferu know-how (wiedzy o prowadzeniu sklepu) poprzez:

przeprowadzenie cyklu szkoleń obejmujących wszystkie obszary związane

z budową, adaptacją oraz prowadzeniem sklepu z artykułami technicznego

zaopatrzenia rolnictwa, przemysłu, ogrodnictwa i gospodarstw domowych

(szkolenia produktowe, obsługa klienta, skuteczna aranżacja, visual

merchandising),

bezpośrednie wsparcie ze strony doświadczonego personelu franczyzodawcy

w pierwszych tygodniach wdrożenia systemu franczyzowego

w sklepie prowadzonym przez franczyzobiorcę (obecność pracowników

franczyzodawcy podczas otwarcia sklepu franczyzobiorcy, korygowanie

działań, wprowadzenia niezbędnych poprawek, doszkalanie personelu

franczyzobiorcy),

przekazanie pełnej dokumentacji czynności wykonywanych w sklepie

franczyzowym

, opisanych w podręczniku operacyjnym –

kluczowym dokumencie umożliwiającym efektywne prowadzenie biznesu, na

bieżąco aktualizowanym w trakcie obowiązywania umowy franczyzowej,

przygotowania indywidualnie zaprojektowanych dla sklepu franczyzowego

działań marketingowych, związanych z poinformowaniem lokalnego rynku

o powstaniu sklepu i jego ofercie.